miniktirtilinannesi04 Merhaba arkadaşlar 14+1 haftalik hamileyim ama yürüyunce uzanınca belim ve kasıklarım aşırı derecede ağrıyor yurutmetecek derecede sık agru oluyor acaba sebebi nedir yaşıyan varmı
Ozge56 miniktirtilinannesi04 dayanilmicak gibiyse doktoruna git derim normal değil ama hafif arada uyorsa normal