ttugba92 Kizlaaaar tabikii hurefedir ama daha once bebek kayiplarim oldugu icin icim bir tedirgin sizin de fikrinizi almak istedim. 12. haftamdayim inanilmaz hevesliyim ufak tefekte olsa alisveris yapmaya ama elim varmiyor. Ama sanki her an kaybedebilirim dusuncesiyle heveslenmemek ya da o yokmus gibi davranip ona dair bir sey yapmamayi da icim almiyor. Sizler ne dusunuyorsunuz?
guzelanne01_ ttugba92 bana uğursuz geliyor canım erkenden ne yaparsam planlıyarak ne yaparsan yaramıyor,kızımda 34 haftama kadar bekledim herşeyini öyle aldım odasınıda dahil,oğlumdada Allahım izin verirse yine böyle yapacam ufak tefek bile almadım kızımdada almadım
Kardelen_espark ttugba92 için nasıl rahat ediyorsa öyle yap 🥰 veren de alanda bir. Hayirlisyla kucağına almak nasip olsun inşallah 🥰
Melekler12 ttugba92 canım Allah’a tevekkül et başla yavaştan Rabbim saglicakla kucaklarimiza almayı nasip etsin 🙏
ttugba92 haftada kalp durmasi sonucu oldu. Olabilir dedi doktorlar cok sik rastlaniyor dedi. Genetik bir problemde cikmadi sonraki testlerde. Ama ardindan tekrar gebe kalabilmek icin 2 sene ugrastim arada tiroid rahatsizligi yasadim 1 sene korunmak korunmak zorunda kaldim deli gibi bebek isterken. Zorlu bir surecti. Kendi kendime de nazar degdirmis olmayayim diyorum alisverisle :)
BenMia Dua ederek başla…hemde her fırsatta, allahın izniyle bişi olmaz…bnmde ilk kaybım 10. Haftada kalbi durdu , sağlıksız embrıyo dedı drum, şuan çok şükür 37 haftadayım .. allahın iznıyle bişi olmaz batıl inanç biraz onlar ya
ttugba92 guzelanne01_ Bende cok planli bir insanimdir. Her sey icin listelerim vardir. Kendimi cok darliyorum hatta yapana kadar kafamdan cikmaz o is. Ama oluruna birakmak en iyisi. Gebeligimi de en beklemedigim hic bir seyi takip etmedigim zamanda ogrendim mesela.
zeynepgokhan34 Allah yardımcın olsun. Herseyde bir hayır vardır. Hayırlısı neyse o olsun inşallah. Bu mübarek gün de üzülme inşallah
guzelanne01_ ttugba92 ben plan yapamıyorum canım malasef🫣gebeliğimdede hiç düşünmem planlamam korunmayı bırakırım gerisi Allaha kalmış derm🤷🏻♀️Kocamda bende ikizler burcuyuz aceleceyiz ansızın herşeyi yaparız alıştım böyle Sen kendini bilirsin yani aklınada kötü şeyler getirme Rabbime sığın uğursuzluk kısmıda hurafe tabi Sen içinden geliyorsa al Bizim eşimle hep ansızın olur Doğuma son an kala bile gidip alabiliriz 😅
Ozge56 ttugba92 sagliksiz gebelikler 12 haftaya gelmez miş dedi doktorum bende korkuyordum hep bişj olacak diye. Sen almak istiyorsan al canım kendini mutlu et kötü düşünme artık hersey allahtan. Sağlıkla gelsin inşallah
ttugba92 guzelanne01_ Canim ne guzel esin de sen de uzun uzun saglikli yasarsiniz :)) benim gibilerin omru kisa olur hahahaha. Bu konuda kendimi degistirmeye calisiyorum. Insallah basaririm :)
Havvaca Ben o düşüncede değilim. Erkenden de başladım alışverişe çünkü malum bı gün 1 olan yarın 10 oluyo herkes işte alma bebeğe bir şey olur bakar üzülürsün dedi. Hep şunu dedim bunlar olmasada ben üzülüp kahrolacağım. O yüzden aldım. Eşim hiç istemedi başta alışveriş falan biri bir şey alınca benden gizli kızıyordu erken daha almayın üzülecek bir şey olursa diye. En son eşime sağlam fırça attığımı biliyorum bir şeyi 40 kere söyleye söyleye oldurcan sus diye. Daha karışmadı sonra 😂 su an 21+1 oldum her şey yolunda çok şükür ve çoğu şeyimiz bitti sayılır ufak tefek eksikler kaldı. Benim geçen ay 1500 e aldığım beşiği arkadaşım bu ay 1850 liraya aldı demem o ki Allah’a emanet edin bebeğinizi güzel düşünün güzel olsun🥰
ttugba92 Havvaca Haklisiniz bende ekonomik durumlari dusunurek baslamak istiyorum biraz da biraz da hevesimi yasayabilmek icin. Ya kotu olursa diye almadigim seylerle sanki kotuyu bekliyormus gibi oluyorum ayni zmaanda.Kotu dusunerek kotuyu cagirmanin anlami yok. Her sey guzel olacak insallah hepimiz icin :)
Havvaca ttugba92 ben hep şu şekilde düşündüm bebeğime bir şey olsa aldığım 2 kıyafet benim üzülmeme sebep olmaz çünkü zaten çok üzülürüm. Kıyafeti gözümün önünden kaldırırım görmem öyle bir şey olursa dedim. Olmasa da üzüleceğim sonuçta. Veren Allah alan Allah diyerek başladım alışverişe çok şükür sorunsuz ilerliyor şu an. Yani şunu da düşünüyorum doğumdan sonra bebeğini kaybeden anneler de var hastaneye eli kolu dolu gidip boş dönen. O yüzden ben almayı tercih ettim.