Kardelen_espark Sabah 9 da doğumum var , planlı sezaryen. 3. Doğumum oluyor 🤣 ilk sezaryan 2. Ssvd 3. Buda sezaryan oluyor . Burdan herkese kolay hamilelik ve kolay doğumlar diliyorum Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah ☺️
irembasoglu37 Kardelen_espark Rabbim Sağ salim kucağına almayı nasip etsin kuzuuu ❤️🫶🏻 Ben bi doğurup geliyorum diyor bide 😂😂🤍
Maya2022 Kardelen_espark Aminn inşallah sağlıklı hayırlı doğurup büyütmeyi RABBIM HERKEZE NASİP ETSİN İNŞALLAH kolay olur İNŞALLAH sağlıklı bir şekilde çıkarsınız İNŞALLAH
Kardelen_espark irembasoglu37 bu çocuk bı şekilde cikicak burdan 😂 ne kadar sakin o kadar rahat bir doğum ☺️
guzelanne01_ Kardelen_espark hayırlı sağlıklı al kucağına inşallah ,Benimde ikinci gebeliğin ssvd istiyorum 12 yıl var arada Sende kaç yıl vardı neden ilk sezeryan oldun zormu normal🫣
Kardelen_espark guzelanne01_ bence her bunyeye göre değişiyor bu doğum işi sanırım , ilk normal olucakti açılma vardı suni aldım vs. Ama bebeğimin kalp atışları çok kadar düştü ki acil sezaryana alındım sonraki surec zordu sezaryandan çok korkmuştum sonra 2. Normal istedim tam 42 ay sonra nrmal yaptim baktım benim için daha ağırdı 3. İsteyerek sezaryana karar verdim ☺️
guzelanne01_ Kardelen_espark benim açılmam sancım olmadı 42 hafta bekledim suyum bile gelmedi kızımda yaşımda küçüktü doktor makatına kadar yırtlır dedi catıdan dolayı Acaba diyorum şuan olurmu çokta istiyorum ama spriail bile taktıramadım ebe olmaz sana dedi catından dolayı İnşallah doğumunda dua et bana hayırlı sağlıklı Normal doğurayım 🤦🏻♀️Doktorumda şuan için destekliyor tabi daha catı muayanesi yapmadı🫣
Saziye58 Kardelen_espark benimde 8 sene geçti sezeryanim.doktora normal dogum sordum istedim de yapmam ben dedi
Kardelen_espark Saziye58 her doktor bu riski göze alamıyor çünkü yıllar geçse de iç dikiş patlama iç kanama ihtimali var , benim doktorum cesarerliydi iki doğum arası 42 ay tam 3 .buçuk yıl vardi ama yaptırdı
Bebegininnannesii1 Kardelen_espark ay size şimdi bayram sabahiymis gibi gelir 😊 düşündüm de öyle birsey olsa heyecandan uyuyamazdım herhalde eski bayramlarda olduğu gibii🤭