Eyser49 Kizlar 2 li test yaptim ama 3 lu test yapmayin diyorlar siz ne yaptiniz bir sey farketmiyo diyorlar sizin dusunceleriniz ney?
Ozlem45 Eyser49 ben ikili yaptırdım sonra dörtlü yaptırdım hepsi normal çıktı bence gerek Yok doktor da gerek duymadı zaten 😄
Cansu10 Eyser49 ben ikili yaptırdım sıkıntı Yok üçlüde sıkıntı çıktı doktorlarda elimizde bir tane riskli sonuç var diyip onu elde tutuyor ve çocugu doktor ikili temiz çıkınca üçlüyü İstemiyor