Merhaba ben ilk bebeğimde yaptırdım ikincide de yaptıcam bazıları yaptırma diyor engelli olsa doğurmayacak mısın falan.. ben buna katılmıyorum tabiki doğuracam rabbim korusun ama öyle birşey varsa da bilmek kendimi hazır hissetmek isterim önceden yapılacak birşey olursa erkenden çaresine bakarım ve o merakla asla bekleyemem yinede herkesin kendi fikri ☺️