5 gün önce sezeryanla doğum yaptım bebeğime biberonla mama verildi daha bugün sütüm indi fakat meme ucu biberon kadar olmadığı için meme reddi yaşıyorum sütüm geri gidecek diye korkuyorum benim gibi olan varmı bildklerinizi yazabilirsiniz tavidyeye açığım