Zeynep_Krhsn telaş yapmayın fakat tedbiri de elden bırakmayın, sonuçta bebeğiniz 🌸 gün içerisinde yorgunluktan olabilir, eş aşağıda olabilir..bir sürü şey olabilir. En iyisi kadın doğum aciline gidip 1 saat içerisinde basit bir muayene ile öğrenip, içinizi rahatlatmak 🌸