HaticeMuhammed bende yirmisekizdeyim başlayım dediö bir ili hafta önce fiyat araştır falan derken vakit geçiyo çok ertelemeden alın bence artık bide onların yıkama ütülenmesi var evdeki hesapda bazen çarşıya uymuyo ama ben onlu çıkış almadım iki beşli alıcam bi tanem almıştım kış bebeği bide tulum bile giysirsen içine alt üst takım giydir diyolar birkaç tane 0-3 alt üst takım alıcam beş tane alt ayaklı ayaksız, iki tulum bir kalın bir penye bir kundak battaniyesi bir tanede A101 gelen. Battaniyeden var on kadar çorap iki şapka on tane ağız mendili yeter diye düşünüyorum bende böyle yapıyorum ☺️