Zahiderim Kaburgalarımın altında oğlum beni uyutmuyor onun keyifler yerinde galiba sizler bu haftalarda nasılsınız rahat uyku uyuyabilen var mı
Ebru-nil5 Zahiderim aynı dönemlerde aynı şekilde uyuyamıyodum ve isyandaydım. Doğurayım artık diye. Ne tarafa dönsem batıyodu. 4 aylık bebeğim, ah diyorum oturarak da uyusam olurmuş 😅
Seheeer Zahiderim 38+4 kasılmalardan uyuyamıyorum bende. Diyorum yalancısı böyleyse gerçeği nasıldır 😂
Nrmn-kls 38+2 yüm bende. Artık sol tarafıma yatamıyorum. Bacağım o kadar çok ağrıyor ki. Bu cuma Sezeryan ile doğuracağım inşallah. Bugün kontrolüm var 🤗