Reyyosmom eğer hafta başında gittiyseniz biraz fazla yoğunluk olduğundan daha az ilgilenmek durumunda kalıyor diye düşünüyorum ben. Biz genelde perşembe ya da cuma alıyoruz randevularımızı. Sorduğum, sormadığım, sorma potansiyelim olan bütün soruları cevaplıyor kendisi öncelikle bunu çok seviyorum. Ne zaman mesaj atsam anında cevap veriyor. Bir ara gece kanamam oldu onda bile cevap attı hemen ve sakinleştirdi beni. Bir de ben normal doğum yapmak istiyorum kendisi de son ana kadar bekliyormuş kimden duyduysam öyle dedi. Her ultrasonda detaylı bakıyor bebeğe. Ben ilk zamanlar gitmiyordum kendisine 16. Hafta da başladım daha öncesinde nasıl olur bilmiyorum. belki bebeğiniz küçük olduğu için çok yorum yapamıyordur. Bir de kendisi çok samimi geliyor bize