Zelihapolat merhaba 5 gün önce doğum yaptım Çam Sakurada.
Sezeryan oldu benim doğumum.
Sabah 7 de acilden giriş yapılıyor kan vs alıyorlar odaniza çıkarıyorlar. Sonrasinda yatağınızla ameliyathaneye alınıyorsnz. Ben çok beklemedim. 10 da aldılar. Girip çıkmam 45 dk sürdü.
Hastane genel anlamda güzeldi. Şansıma tek kişilik odaya denk geldim. Doğumhane ekibi de çok iyidi, sakinleştirmeye çalıştılar hep. Hastane gerçekten çok temiz. Sadece peçete sorunları var, eğer orada doğum yapacaksanız yaniniza bolca peçete alın🙃