glycnkrt KayraVeAnnesi_06 bende 35 salı günü zorunlu sezaryane alcak. küvezde kaldı mı bebeğiniz? bebeğimin kilosu iyi ciğer geliştiricde oldum.
TwinsmomDA Asii_41-anne 800er gram doğdular. Doğması gereken haftaya kadar küvezde kaldılar tabi bir çok sorun yaşadılar küvezde hepsini atlattılar şükür 3 yaşındalar
selinnnn1 Asii_41-anne canım ilk gebeliğimde servikal yetmezlik nedeniyle erken doğum riskim vardı 24 haftadan itibaren progestan hapı kullandım hamileliğimi yatarak geçirdim cok şükür 38+6 doğum yaptım
KayraVeAnnesi_06 glycnkrt 31 de ciğer geliştirici oldum bende riskim vardı kolestaz çıktı 36 ya gün verdiler , sancım çıktı 35+4 de acil sezeryan oldum 2.570 doğdu ama solunum ve tansiyon sıkıntısından dolayı 9 gün küvezde kaldık
Zamaneanne glycnkrt evet 20 gün kaldı.2540 kilo doğdu. Yenidoğan yoğun bakım da ciğerleri gelişmediği için oksijen sorunu vardı ama şimdi büyüdü 3 buçuk yaşına geldi bile çok şükür sağlıklı hiç bir sıkıntısı yok ve abi olucak kuzum :)
glycnkrt KayraVeAnnesi_06 anladım canım teşekkür ederim bilgi verdiğin için. benim küvez konusu doğunca belli olcakmış. evladınızla size hayırlı ömürleriniz olsun 🤲
Mezeren2606 İkizlerimi 27 haftalık doğum yaptım ikisi de çok şükür kocaman oldular 12 yaşındalar kızı mı da 36 haftalık Serklaj olup yatarak bekledim şimdi 17 haftalık haneliyim ne kadar tecrübeli de olsam da yine de korkuyorum 🤦♀️