Buraları özlemişim 🌸 bebeğim 4 aylık oldu bile. Kızlaarr tek bişey söylicem. Napın ne edin ilk yürüyüşü uzun tutun. Yani bi tur değil 2 tur atın sonrası mis, bebeğinize odaklanın. Bol komposto ve acı kahve için. Ben doğum yaptım akşamına kahve içmeye cafeye inmiştim kızlarla 😇 eve geldim 2. Gün çamaşır serdim. Korkmayın, sağlıkla gelsin bebişleriniz inşallah 🙏🥰