Selinaksu91 canım benim transfer ağustos ayında oldu haziranda başladık tedaviye ama tabiki herkesin tedavisine göre süre değişiyor, ortalama 3ay gibi düşünebilirsin, ben bahçecide oldum ebru öztürk doktorum tavsiye ederim çok memnun kaldım hem hastanedne hem doktordan. İlaçlarla beraber sanırım 35civarı falan tuttu. Zaten tedaviden çok ilaçlar para tutuyor maalesef.. aklında olsun bazı ilaçlaro devlet karşılıyor ama özel kliniğe gidince doktorun verdiği reçeteyi devlet karşılamıyor. Benim öyleydi somradan öğrendim sağlık ocağına gidip yazdırıyordum. Mesela iğnem vardı kutusu 130tl alıyordum gidip yazdırınca 3kutuyu 80e falan almaya başladım iyi araştırman lazım. Ama bahçeciyi öneririm kesinlikle çok iyiler