TCKD Arkadaşlar merhaba, bu hafta itibariyle göbek bölgemde ve göğüs bölgesinde inanılmaz bir kaşıntı oluştu bende. Bazı yerler dede çatlak var hastahaneye gidicem haftaiçi, bu durumu yaşayan varmı özellikle göbek bölgesi inanılmaz kaşınıyor benim
Rumiars TCKD merhaba , çatlaklar oluştuğu için kaşınıyor , bol bol nemlendir canım başka yapacak bişey yok
KayraVeAnnesi_06 TCKD Benimde öyleydi kolestaz çıktı , inşallah ciddi birşeyiniz yoktır ama mutlaka doktora gidin
alparslansmother KayraVeAnnesi_06 o nasil belli oluyor bende cok kasiniyorum kızardı alerji gibi yara oldu hep iki uc tane catlatlar başlamış
KayraVeAnnesi_06 alparslansmother El ayak ve göbek bölgesinde kaşıntıyla belli oluyor , zamanlada yara oluyor İhmal edilecek bir durum değil maalesef
alparslansmother KayraVeAnnesi_06 ya ben doktora sordum ama bana dediki bacaklarim kasinmaya basladi ilk basta hamilelikle alakali degil dahiliyeye gorun dedi anlamadim
KayraVeAnnesi_06 alparslansmother Kan veriyorsunuz sizi doktorunuzun yönlendirmesi gerek önce karaciğer enzimlerine , sonra safra asidine bakılıyor
KayraVeAnnesi_06 alparslansmother İlaç başlanıyor , değerlerimiz düşmezse en fazla 37 e kadar bekletiyorlar Bebek içinde risk taşıyor , Allah korusun ani bebek ölümü yapıyor