Seval75 Almıştım canım ilk gebeliğimde ama kullanmadım yani kullanamadık bence gereksiz. Normal şekilde bir sağa bir sola dönüşümlü yatırdık annemler destekledi reflü yatağı kullanıyorduk daha da rahat oluyordu hatta erken doğduğu için kafa yapısı yamuktu Öyle al al dediler saçma bir şey bana göre. Zamanla yatış pozisyonunu sağlayınca şekli düzeldi ve normale döndü.