DilekY35
Arkadaşlar sizce reflü yastığımı yoksa ana dizi kucağımı almalıyım . Büyüyen beşik yatağımız var ama ben salonda yanımda durması için istiyorum iş yemek fln yaparken..
Ebraradinn
Anakucağı daha mantıklı geliyor bana sallamak acısından
Oznurdeniz
Ben yanımdayken kullanmak için ana kucağı aldım reflü yatağı almadım gerekırse reflü yatağı alıcam hem dr a sorarım bu hafta unutmazsam
NurDemir
Ben babynest aldım aynı zamanda reflü yatağı var altında eğimli duruyor.Bakabilirsiniz.