Gulsen20 32+5 Haftalık hamileyim ve tansyonum 87 oluyor 139 oluyor inişli çıkışlı ve kalp tansıyonum 120 Nefesim daralıyor çok kötü hissediyorum kendimi kalp tansiyonum kalkınca ne yapa bilirim 🥹