Ayrıca Kanunmi var 12haftalım bebek hissetilmez diye.Mantıklı düşünün olarak zaten elleri ve kolları sürekli refleks halinde .ve hassasiyet hissetme bilmek önemli.10grm yazmış kurlsura bakmasın benim bebek 19gram 12haftalık🤣🤣🤣Bir deli bir deliğe taş atmış misali oldu.heklr kesin vucud yapısı farklı sizler hisesmediniz diye .napalım .bizde de mi öyle olacak .çok tuhaf insan var valla