Filiz7735 Kızlar izmirde doğum için önerebileceğiniz DEVLET HASTANESİ önerisi yorumlarınızı bekliyorum 🌼
1prensannesii_ Filiz7735 ben urla devlet Hastanesine gidiyorum çok memnunum 1 ay kadar öncesinde arkadaşım doğum yaptı çok memnun kaldı ebeler falan gayet iyi odalar tek kişilik