Selam kızlar, hamilelikte saç boyama ile ilgili bilgisi olan varmi acaba? Kimi doktor 3. 4. Aydan snra boya olur diyo kimisi hic önermiyo. 7 haftalik hamileyim ve saçımda çok beyaz var. Doguma kadar kalamam böyle. Hamileyken boya yaptiran varmi acaba