Kızlar bugün öyle bir gün geçirdik ki ayakta durmaktan dizlerim sızlıyor ve titriyor baş dönmesi de var 40 günlük kızım gaz sancısı tuttu ondan öncesi normal bi şekilde geçti ara ara vardı ama bugün yaşadığım gaz sancısı kabus gibiydi acile zor yetiştirdik gidene kadar katıldı ağlamaktan birde sarilik 9 çıktı değeri nasıl duzmez 40 i çıkan bir çocuğun anlamadim nolur bana yardım edin siz neler yapıyorsunuz