bebeklerimveben_ Hala hareket hissetmiyorum 2. Gebelik çok kafama taktım 19+3 ne yapsam sizce ya bide kızımla gün içinde hep aktifim bi uyuduğun da işte dinleniyorum
Tugba__- bebeklerimveben_ merhaba bazı bebekler yerini benimseyip çok hareket etmiyorlar eğer kontrolllerinizde sorun yoksa belki hareket ediyor hissetmiyorsunuz ama tatlı birseyler yiyip solunuza yine yatın
G_Ulzeki bebeklerimveben_ ikinciler genelde hiç hissetirmiyor .anlamıyorsun .uçuncu şuan karnımda olduğu günden vei anlıyorum orda 😁
bebeklerimveben_ Tugba__- sordum doktora da normal dedi ama benim annelik iç güdüsü galiba öyle üzülüyorum ki çünkü bne bu haftalar da kızımı hissettim ama tabi böyle kilolu değildim
bebeklerimveben_ G_Ulzeki cidden öyle mi o kadar üzülüyorum ki bu konu için hatta düşündüm bu hafta farklı bi doktora da mı görünsem 🤷🏼♀️
G_Ulzeki bebeklerimveben_ içiniz rahat ettirmek için yinede gidin çünkü bir kere o şupe yerleştime rahat olmazsın .o yuzdne git bizlerde haber ver