Daisy0000 busraozgn İçebilirsin canım,parolda hiçbir sıkıntı yok.. Dişim apse yaptığında günde 4 tane içiyordum
Gebeysek1 busraozgn geçen hafta ateşim varken doktor içebileceğimi söylemişti. Ama ateş tehlikeli, acile git istersen
busraozgn Gündüz gittim parol serum ve vitamin takıldı ama şimdi ateşim 37,8 korktuğum için içtim daha iyiyim soğuk kompres yaptım ama korkuyorum dediğim gibi yarın kadın doğuma randevu aldım öksürükte var bu arada
Aksakal1907 @Daisy0000 bende 21 haftalıkken bir hasta oldum ölüyorum sandım 🤦 acile gittim covit testi yapılmadı 6 saat arayla 2 tane parol icebilirsin dedi doktor bende 4 5 tane içiyodum parol ama ne fayda sonra anneme sonra babama geçti ben o ara memleketteydim ve sanırım covittik 😆 öyle böyle geçti şükür ama 17 18 gün geçmedi halsizliğim hiç bitmek bilmeyen terlemem vardı ateş kalçadan aşşası tutmuyor aayyy çok kötüydü 🥴
1Gozde1Yusuf- Kan da crp bakildimi ? Atesiniz varsa crp yani kanda enfeksiyon vardir ve tedavi edilmesi gerekir atesi de o yapar ve bebek icin ates tehlikeli
busraozgn 1Gozde1Yusuf- covid olduğundan şüpheleniyorum daha önce olmuştum ve aynı geçiyor haftasonuna denk geldiği için acile gidebildik yarın doktoruma gidicem ateşim şuan iyi tüm gece takip etmem gerek acile gitsem de parol verip gönderecekler diye düşündüm
1Gozde1Yusuf- busraozgn acile gidersen kan degerlerine bakilir atesin oldugunu soyle parol verip gondermezler ona gore tedavi uygular
busraozgn Şuan iyi hissediyorum kötülersem gece gidicem yoksa yarın randevum var teşekkür ediyorum 🙏🏻
Tugcekrkya Doğalgazı kapatıp ince bişeyler giy bence üstüne kendi kendine ateşini düşürmeye çalış yanında biri varsa sirkeli su yapsın eklem yerlerine ben hamilelikte bir hafta yüksek ateş çektim 😩
Ozgeguney Daisy0000 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 💖 benim de migrenim var parol içiyorum bir yandan korkuyorum onun için sormuştum ☺️