mom71 Hamileliğini geç öğrenenler yazabilir mi ne yaşadığınız merak ediyorum.. üst üste adet görüp hamile olduğunu sonradan öğrenenler mesela
Yazgul02 mom71 ben 8.haftada ögrenmistim aslında tahmin ediyodum ama deprem bölgesindeydik babam direk bizi köye götürdü o yüzden biraz geç öğrendim
Gul12345 mom71 ben çok erken ogrendm 3 haftalik tesadüfen ama şöyle bisey oldu aslında erken ogrenmesem belki 3 ayda ogrenemezdim 3 ay düzenli şekilde adet dönemlerimde hatta adetim duzensizdi kanamaları düzenliydi baya adet oluyor gibiydi yerlesme falan değildi yani bildiğin adet olur gibi Ama tabi o kanamalarinda sebepleri oluyor keseyle alakası olmasan kesenin yanında kanama yerleri oluşuyor onların dışa atımı aslında kanama oluşturdu 3 ay devam etti Progestan kullandim çok şükür bisey olmadı Hayirlisi ins sağlıkla olur ümit vermek istemem ama farklı nedenlerden kanama oluyor
esraEb mom71 benim de yakın çevremde hamilelik sürecinde aydan aya adet görenler var. Herkeste olmasa da duyduğum birkaç kişi var.
prensesim_66 mom71 bende geç öğrendim doğum yapalı çok olmadı zaten kızım 9 aylik olacak doğumdan sonra düzenli adette olmadım iki ayı geciyodu surekli yine öyle zannettim bir hafta surekli bulantim olunca test yaptım direk çıktı iki aylık hamileymişim
Sahnedekimadam Gebelikte regl olunmuyor,ilk aylarda görülen yerleşme kanaması , diğer aylarda görülen kanama da farklı nedenlerden kaynaklanıyor🙏🏼
mom71 Sahnedekimadam olmasa sormazdim benim halam 4 ay sonra öğrendi hamileliğini sorduk nasıl farketmedin dedi adet görüyordum düzenli nasıl farkedym
Neslihanelif Ben 7 haftalikti ilk gebeligimi öğrendiğimde ayın sonunda olmuştum birde cocuk sahibi olmaya karar verdikten sonra biraz süre geçti şuan da da ikinci için aynı şeyleri yaşıyorum sürekli test yapardım duzensizlestiiyice aman gelir dedim umursamadı onca testin üstüne sonra tatil girdi falan derken 7 haftayı buldu ögrenmem 😃
mom71 Gul12345 üç ay düzenli kaç gün sürüyordu bende üç ay oldum hep iki gün oluyordu üçüncü gün bitiyordu bu ay bugün btmesi gerekirken hala adet olmadm
Gul12345 mom71 2 ay 3 günden fazla sürdüm 3 ay hatta dedm yani bu 3 günde nasıl bitcek çok kanamam var 3 ay 3 gün sürdü Ama şöyle Bi fark var şuanda gebelik dusunuyorm Mesela ben gogus agrisi mesela adet oluyorsun azalıyor ve bitiyor ya aksine o gogus agrin çoğalarak devam ediyo
Sahnedekimadam mom71 Kanama olmaz demedim zaten canım , kanama olur ama sebebi regl değildir :) zaten rengi farklı oluyormuş… kahverengi, pembe şekilnde oluyormuş.Reglden kolayca ayırt edilebiliyor yani 🙏🏼
prensesim_66 mom71 hayır olmadım düzenli olmuyodum dedim yine gecikti diye düşündüm hamile olduğumu öğrendim ama benim de bi tanıdığım 4 ay boyunca adet olmuş karni çıkınca farketmis sebebi nedir bilmiyorum ama hamelikte düzenli kanaması olanlar oluyo nadirde olsa
Niidos mom71 biraz öyle oldu ama pek iyi bi durum değil, keseyi görmesi kalbini duyması derken insan beklemekten cinnet geçiriyor🥲