7 aralikta bebegimin kalbi durdu .Bu ay tekrardan igne vuruldum . Progesteron degerim 10 cikti .Yarin beta baktirip rahim duvarima baktirmayi dusunuyorum .Bu mubarek gunlerde bana dua edermisiniz .Rabbim hepimize nasip etsin .Cocuk sesi olmayan ev kalmasin insAllah 🤲