LeventeydaKse ay ne guzel geçmiş rabbim sağlıkla büyütmeyi hayırlı evlat olmayı nasip etsin insallah cnm bende devlette doğum yapcam içimi ferahlattin hemde bide sorum olcakti cnm normal doğumda önlük mu giydiriyorlar yoksa gecelik bisey mi kendin giyiyon yanında getiriyonda merak ediyorum özellerde hep önlük giydiriliyorya