kubraayman sen sağlikli beslen .Ve Benim ilk oğlum 5kg ve nekadar beslensemde 3.500grdı.tabi ben 🤣🤣bizim şiskoya gözum alışmış ya 😁😁😁İkinci oğlumu getirdiler 🤣🤣iki ne kadar cılız demiştik eşimle .şok olmuştuk .hatta evde banyo yaptırmaya korkuyordum Bizim ilk şişkoyu şapur şapur yıkardık ikincide affalmamıştık