Aliiss doktorumun olduğu hastanede yaptırdım canım hafta basında da sağlık ocaginda yaptirmistim şeker yüklemesi için orda da cok az düşük cıktı ama şöyle fark var 0.7 - 1.5 olması gerekirken benim 0.68 .aşırı bir fark yok ama yinede dahiliyeye gonderince içim huzursuz oldu