mavibirii Arkadaşlar tüp bebekten kalma elimde 2024 e kadar tarihi olan hemen hemen 100 adet oksapar 0.6 mevcut. İhtiyacı olana göndermek istiyorum 🙏🏻🙏🏻
Busrayilmaz18 mavibirii 100 taneyi birden nasıl verdiler? Bi ben denk gelemedim böyle doktora galşba. 0.6 lık kullanıyorum günde 1 adet ama 20 kutu anca yazıyorlar.
Parlaelif mavibirii 7 aylık gebeyim 3 adet kaldı elimde ve fiyatları çok pahalı sigortam yok yardımcı olursanız çok sevinirim
mavibirii Parlaelif emin misiniz bana doktorum kiloma göre çok fazla olduğunu söylemişti bırakmıştım doktorunuzdan tekrar mutlaka teyid edin bana da özelden adres bilgilerinizi numaranızı atarsanız bende gönderim sağlayım 🙏🏻
Parlaelif mavibirii evet eminim Mersin forum yaşam hastanesine gidiyorum. Himmet bey doktorum bir sorun olmayacağını söyledi