Nagihannn789 Sakin olun lütfen doktorlarınız tüm önlemleri alacaktır gözetimde de tutuluyorsunuz. Bebeğiniz de strese girmesin hem zaten karnınızda bir hareketi bir devinimi vardır. Benim de risksizdi riskli bir gebeliğe dönüştü, tansiyonum yükseliyor, bebek geriden geliyor, inanın hepsi biz insanlar için, hem çok güzel hem evlat olunca imtihan. Allah vaktiyle ve sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin güzel bebeğinizi❤️