_Deniz1 ay evet perşembe doğurdum bebek şükür iyi 🙏 doğum benim için çok değişikti sezeryana kendimi hazırlamıştım ama bugün için konuşmuştuk doktorumla perşembe gecesi ağrım oldu acil alındım o yüzden beklenmeyen olunca çok heyecan yaptım😂 doğum çok keyifli geçti benim için ilk gün tabii ki zordu ama inan şuan o ağrıları hatırlamıyorum bile 🤷♀️ sonunda kavuşmak olunca herşeey çok güzel sizde sağlıkla kavuşun inşallah❤️ sezeryan olursan bol bol kayısı hoşafı ve nescafe iç kesinlikle birde su ben 17. saatte gaz çıkardım 23, saatte tuvalete çıktım