Nurkcy 1234567890asd Ben kullanıyorum ama badem yağı Hindistan cevizi yağı bide sarı kantorunu karıştırdım öyle karışık sürüyorum düzenli kullanmıyorum aklıma geldikçe sürüyorum ama İnşallah işe yarar 🙂
Happymomleyla 1234567890asd tatlı badem kakao ve hindistan yağını birleştirdim 4 aylığım bi çatlağım yok ama artık kullanırım
MaviK Sahnedekimadam acı badem yağı tüy yapmıyor canım . Ama tatlı badem yağı yapıyor evet daha doğrusu besliyor tüy köklerini ve çoğaltıyor
Perperik Ben kullanıyorum, 36. Haftadayım daha yeni çatlak oluşumu hafiften başladı belli belirsiz oda
Sahnedekimadam MaviK Aktarcı bana bundan bahsetmedi🧐 genetik diyip deney yapmaya karar vermiştim alsam mı🙈
MaviK bsraa16 doğrudur canım yapıyormuş evet. Müdahale etmeyin doğumdan sonra hormonlar düzene girince dökülür ya da alırsın geri çoğalmaz ama kullanıma devam etme