Bende yaşıyorum zaten normalde de yaşayan biriydim. Doktorum duclo soft vermişti. Ama farkettim ki kaynar suya 1.5 2 tatlı kaşığı bal 10 damla limon koyuyorum ılıyınca içiyorum. Bağırsaklarımı yumuşattı bi sabah bi öplen içtim 2 kez çıktım. Aslında enerji versin kırgınlığım geçsin diye içiyordum 3. Bardak yapayım içeyim dedim ishal yaptı anladım ki ballı limonlu ılıksu yaptı. Bundan sonra ihtiyacım oldukça yapar içerim.