Merhaba arkadaşlar benim sat normalde 29 hazirandı doktor 7 temmuz olarak değiştirdi yani normalde 38+4 olması gerekirken şuan 37+3 ama doktora gittiğimde 36+6 gibi göründü bugün 37 haftalık dedi doktor böyle bir durum yaşayan var mı yani 7 temmuzu mu baz almalıyım yoksa birkaç gün daha mı geriye atacağım 🤦🏻♀️