lrem şuan 2. Gebeliğim ilk gebeliğimin 2. Trimester döneminden itibaren şakır şakır akan bir sütüm vardı artık son haftalarda havlu sarıyordum sucuk su kalkiyodum süt kesiyordu heryerim 2. Hamileliğimdeyim henüz 1 aylık goguslerimde sizlama ve aşırı büyüme var hamilelik hormonlarımi ilerki yaşıyorum sanırım sizinkide öyledir normal süt gelmesi