Adaf Merhaba , Gebeliğimin 4. Haftasındayım fakat beta yükselişi düzgün gitmedigi için sağlıksız olabilir diyor doktorlar . Ama benim kasık agrılarım devam ediyor bu normal midir ?
Minik1Civciv Adaf bi hafta daha bekleyin kese görününce betanın önemi kalmıyor. Allah gönlünüze göre versin 🌸