Bereninannesi Benim kızımda da böyle bir şey yaşandı. Bizim oturma odasında iki tane duy var. Birinde ampul var, biri boş.. Kızım boş olana dikkatle bakıp dururdu, kimi zaman gülerdi kimi zaman konuşur gibi sesler çıkarırdı. Hatta çığlık atmışlığı bile var ona doğru.. Arada hâlâ takılıyor ama önceki gibi değil.. Kızım şu an 5 ayını bitirdi, bahsettiğim şey 3 aylık falanken başladı.