Nurr__ela tıpta evet böyle ama kimse benden X mi geldi kocamdan Y mi geldi bilemez ki 😂 bu tablolarda işin esprisi. Mesela benim doğru çıktı başkasına yanlış çıkar Buda zaten kesin bişi olmadığının kanıtı.
Demin bi postta bayan tatlı yersek erkek ekşi yersek kız olur işte doktora mı inanmalıyım bu hurafeye mi gibi bi yazı yazmış. Tabiki hurafeye inanmalı, doktor yıllarca boşuna okumuş 😂 tabloda aynı şekilde kim neye göre belirledi hepsi espri işte 🌸🌸