momandbabyy1 canım benimde 14nisan doğum, 1tane 10lu takım koydum içine kendim çorap ekledim aklında olsun üşüyebiliyormuş bebişler bunu hemşireye vericem doğunca giymesi için birde set içindeki battaniye çok ince ben bir penye battaniye birde nohut battaniye Koydum ne olur ne olmaz. 3tanede extra 5li hastane çıkışı koydum. Yedek olsun yanımda dedim