Merwe60
Merhabalar 38 haftalik gebeyım ama iki haftadır bebek ultrason da küçük çıkıyo geçen hafta 36 bu hafta 36+2gunluk çıktı 2900 gr dedi doktor kilosuna suyu falan da ii gebeligin son haftalarinda olabiliyor bazen boyle endiselenme dedi ama iki haftadır böyle olması çok canimi sıkıyor başına böyle bişey gelen varmı
muhteriz
Benim de 33. Haftada 36 görünüyordu şimdi ne durumda bilmiyorum olabiliyor heralde böyle
Alyabebekk
Benim de 1 hafta geri çıkıyo ultrasonda. Adet tarihime göre 28 haftayım dr 27 dyo. Detaylıda da öyle olmuştu. Ama doktorum açıklamasını yaptı yani. Bu ultrasonlarda farklı olabiliyo 1 hafta 10 gün ileri-geri olabiliyo gelişim geriliği olarak algılayıp aklın takılmasın demişti.
Merwe60
Benim ilk kez iki haftadır böyle oluyo şimdiye kadar normaldi hersey tam sona yaklasmisken böyle olmasını anlayamadım doktor da normal olabilir dedi ama yinede içime bi kurt düştü