Emine12456 evet ama şöyle söyleyeyim benim 2 yıl önce kurtaj oldum sonra sürekli ağrım oluyordu enfeksiyon vardı kac doktora gittim kimse çözemedi o zamanlar medicalparktaydi hoca gittim inan verdiği tedavi ile ben 1 senedir çektiğim ağrılardan kurtuldum sonra gebe kaldim kendisi klinik açtı direk kendisi ile iletişime geçemedim hic bir de riskli gebelik olduğum için vazgeçtim hocadan acil bir durum olursa hastaneye gitmemi söyledi hiçbir şekilde beni ara filan demediği için gebeliğin başında hiraktim kendisini