minikpatik İyi akşamlar kızlar ben uygulamada belirtilen günlerde ilişkiye girdim bu ay iki kere birinin üzerinden 11 gün diğerinin 8 gün geçti adetime 7 gün kaldı sizce kan veriyim mi yarın adetime 6 gün kalmış olucak kan verirken
Sariilayda16 minikpatik benimde kaset teste silik pozitif çıktı ama adetime daha 5 gün vardı. 5 gün olmasına rağmen pozitif çıktı zor dayandım artık yarin 1 gün kalıyor adetime yarin kan verip netleştireceğim bakalım hayırlısı 🌸
Adaf Bu konu bende tam bir karmaşa, son adet baslangıcım 3 mart , sonrasında 9 martta rshim filmi çekildim ve 1 hafta kanamam oldu . 22 martta betam pozitif cıktı sanırım hemen cıkıyor anlayamadım hatta idrar bile pozitif çıktı
minikpatik Nnanaa adete iki gün var bugün bi test daha yaptım pozitif çıktı bir dk sonra ama adet gecikmedi pişman için kan vermiyim diyorum belki geç döllenmedir beta düşük çıkarsa üzülmiym
minikpatik Nnanaa ayrıca beş gün kala testte pozitif gördüm kan veriyömi diye sorduğumda gidicip gece kan verdim beta 0.100 dü negatifti kana göre ama belki bugüne kadar yükselmiştir olabilir mi sence?
Nnanaa minikpatik olabilir inşallah 🙏 benimkide geç döllenmeydi regl gecikmesinden 2 gün sonra 194 tü reglden önce verseydim kan çook az olacaktı değeri.
minikpatik Arkadaşlar selam bugün kan verdim adetim bir gün gecikti beta 338 ☺ çok erken davranıp bir sürü test ve soruların cevabını aldık çok şükür dua eder dua beklerim🥰 Rabbim isteyen herkese en hayırlı zamanda nasip etsin..