İlk dogumu 10 sene önce normal doğum olarak yaptım. İlişkide sorun yaşıyorum. Öksürük çok oluncada idrar kacirmam oluyor. Çok sık enfeksiyon kapıyorum. Şimdi ikinciye hamileyim. Yaa aslında bu şikayetler üçüncü bebekten sonra başlar derler. Bende ilk dogumda oldu. Herkeste aynı olacak diye birşey yok. Ebeye bağlı mi acaba bu durum. Dikiş atarken ne bileyim