Mavisim099 Aysel66 pit piti hissediyosan bebek canım bende tam 16+5 de pit pit hissettim şuan 19.haftaya girdik kimildadigini hissediyorum
Aysel66 Mavisim099 ilk defa bugun hisetim ama sag tarafıma toplandı birden o cok degişik bir duygu senin oldumu hic
Mavisim099 Aysel66 ben toplanma hissetmedim hala . Yada anlayamiyorum bilmiyorum sadece pit pit sonrada kimildanmalar başladı
Hayat-07 poyrazin_annesi28 ya şuan bu mesajları okurken hissettim 20. Haftadayız hissedemiyorum diyordum toplandığı yere baskı yaptım elimi itti 🥺🥺🥺tuhaf oldummmm
Hayat-07 poyrazin_annesi28 bugün o kadar ağladım ki bi sıkıntımdan dolayı bugün hissedince daha kötü oldum 😞
poyrazin_annesi28 Hayat-07 Moral olmuştur sana hem üzülme daha fazla 😍 Bazen insanın elinde değil üzülmemek ağlamamak oluyo işte
Mavinin_kadini G_Ulzeki bu haftalarda imkansız. Doktora söylediğimde gülmüştü bana bağırsak hareketleri yada kasılmadır o dedi
G_Ulzeki Mavinin_kadini benim doktorum onaylıyor .zaten Hemen anlamıştim .doktorumda karnımda yabancı madden olduğunu soyledigimden o madde değil bebek demişti .ve Şuan hissetmem.benim için normal çunku 3 gebelikte anneler sinyal gibi diyor doktorum .
AdinsMom Aysel66 benim de ilk sağ tarafımda toplanmıştı sonra minik bi tekme yemiştim 16.hafta içindeydim bende 🥹
Sinemm35 G_Ulzeki Bebek haraketini hissetmek çok güzel bir duygu ikinci gebeliğim 15 haftalık hamileyim daha hissetmedim ayrıca 12 hafta da hissetmek mümkün değil hem kesesi ve kendisi daha çok küçük ve onu hissedebilecegin kadar güçlü değil tekmeleri 😊
G_Ulzeki Sinemm35 valla Her kes farkılı diyor Karnıma düştüğü andan zaten doktoruna Karnımda yabancı madde olduğunu söyledim ve muayene etti madde değil bebek dedi.Ben Uyurken eşimin bana baktığıonı bile hisetten insanım .
Mavinin_kadini G_Ulzeki ilk gebelik olanlar için geçerli benim söylediğim. 2 -3. Geneliklerde 15-16 haftalarda anne adayı hissedermiş. Sağlıkla gelsin
Niidos Narinsuu ben 16+2 de pıt diye bir şey hissetmiştim, 18den sonra net hissetmeye başlamıştım. Ve aynısıydı. Bence herkeste aynı olan bi şey değil 😊 hatta şöyle söyleyeyim 20+5 civarıydı dışarıdan tekmeleri gözüküyordu, videosu bile var :)
Canimucizem Niidos insanların yağ dokusu ile alakalı bence de hissedilir nasıl ilk zamanlar ultrason ile gorunmeyim alttan muayene ile duyuyorsak kalp atışını bu da aynı şey bence benim görümcem 14 haftalıkken hissettim demişti ve cidden onun da erkenden tekmeleri dışardan belli oluyordu
G_Ulzeki Sinemm35 farklı tarafı yok mantıklı duşunurşek bebeğim 19gram olduğuna göre ve ayak kollarıni hareket etmesi ve benim hissetmem normal.Ve hangi kitapta yazmışki hissetilmez diye.Herkesin hissetme farkılı .