Arkadaşlar ayın 9 nda çatlatma iğnesi vurundum bugün 18. Gün adet görmedim hala iğnenin 12.günü kan testi yaptırdım 1 çıktı gebelik yok ama hala adet de görmedim bu durumu yaşayıp pozitif gören var mı yada neden hala adet görmemiş olabilirim kullandığım ilaç da yok