yenianne01 ben 28. haftadan beri yaşıyorum şuan 30+4 teyiz. Akşama doğru başlıyor benim de sertleşme hatta nefes dahi alamayıp ağladığım oluyor 🤦🏻♀️ kontrolde de doktorum karnımın çok gergin olduğunu söyledi ama sebebini ya da çözümünü söylemedi. Sanırım doğuma kadar bu şekilde yaşıycaz 🥹