nur34_ ayna karşısına geçip yapıyom mecbur🤣🤣 yoksa nerde görücem 🤣 hatta görüşten dolayı göbek tüy dökücü ye değdi de göbek falan tahriş olmuştu malum kaldıramıyozda fazla göbüşü🤣🤣🤣 şimdi yine aynı durumdayım Allah ne verdiyse girişi yorum olduğu kadar napim ya zaten olmazsa ameliyathaneye girmeden ebeler hallediyorlar