Busrahio Bugün şeker yüklemem vardı çok şükür bsy cikmadi ayni zamanda kontrolüm de vardi. Ultasonda doktor başını tuhaf mi ne tutuyor bsy dedi anlayamadim. Karnimin alt taraftan bakiyor orda gibi sonra yukari dogru çıkıyor bu tarafta mi gözüküyor bsyler dedi. Bsyler ye yarim saat sonra tekrar gel dedi. Ama yine ayni sekilde oldu. Düzgün bi ölçü görüntü yakalayamadi sanırım. 10 gün sonra tekrar gel dedi. Detayli ultrason sonucumu tekrar gormek istedi. 27 haftaligim ister istemez morelim bozuldu. Böyle bsy yasayan var mı. Anlayamadim neden boyle oldu.
mucizemizibekliyoruzz Busrahio doktora arayın sorun aklıma takıldı problem mi var deyin bence. Burdan kimse bilemez anlamaz sonuçta yani
Busrahio Msalbyrk evet kötü bsy varmış gibi konusmadi ama bende de hata var sormadım hcbsy. Ne bilim keske sorsaydım kotu bsy mi var diye.
Msalbyrk Busrahio insanın beyni donuyo valla ben öyle olyorum . Eve gelnce kske sorsaydm dyorm snra .. insallah bisey yoktur
Busrahio mucizemizibekliyoruzz öyle yapayim en iyisi belki normaldir byle bsy yasayan var midir diye bi sorayim dedim