Senacnl Bu perşembe sezeryanım vardı aslında ama biraz önce bi akıntı hissi ile tuvalete gittiğimde çamaşırımda kan gördüm temizledim kan peçeteye de gelmişti , sancı vs yok ama acile gitmeliyim sanırım gece sancılanırsam diye korkuyorum
Edafmo Senacnl bence bi görün canım. Benim de nişsnım gelmişti ne olur ne olmaz diye gitmiştim meğerse bebeğin sancısı varmış
esraesla Senacnl benim öğlen geldi ilk nişan daha sonra akşam üzeri geldi ama hala sancılarım başlamadi
Elifknt Senacnl benim ilk gebeliğimde aynısı oldu. Sonrasında sancı geldi 10 dk içinde. Belki ağrı eşiğin yüksekse canım hissetmeyebilirsin sancını. Gitmeni tavsiye ederim açıklık var olabilir.🤲🏻 sağlıklı doğumlar nasip olsun inşallah🧿
Senacnl Edafmo benim pelvik dar diye sezeryan günü alındı bu nişanla birlikte yinede alttan muayene ederler mi
Senacnl esraesla yalancı sancım bayadır vardı ama şuan yok sadece alt kısmımda tuhaf bi hissim var anlayamadım baskı desen değil yanma desen değil bilemedim
Senacnl Edafmo ilk Nst girdim sonra muayeneye aldılar kanamamı doktor da gördü açılmam yokmuş eğer gece sancı veya kanama yoğunlaşırsa gel dedi perşembe günü olacak olan doğumum belki erkene de cekilebilirmiş
Senacnl Edafmo biraz sonra gidicem doktora nöbetçi doktorlar da öyle dedi erkene çekebilirler hazırlıklı gel diye